Nytt

Wicca-inspirerat halssmycke med bergkristall.
 

Armband i äkta läder med magnetlås.


"Hemligt meddelande". Beställning till en blivande mamma. (Text Oskar Linnros.)

Rosenkvarts är (bland mycket annat) stenen för villkorslös kärlek. Den sägs ha beskyddande egenskaper under graviditet och barnafödsel. Den sägs även stärka anknytningen med spädbarnet efter förlossningen.
 
"Hemligt meddelande", halsband med Livets Träd och månsten, månadssten för juni.

 
Amband i månsten, månadssten för juni. 

Set med halsband och amband i månsten, månadssten för juni.
 
"Hitta vilse-armband" för barn, med namn och telefonnummer. Rekommenderas från tre år.
 
 Personliga gåvor till blivande brudtärnor.
 
 
(Observera att beställningar endast tas emot via e-post; jfohlin@live.se!)
 
 

Kommentarer
Postat av: Selma

Hej,

Gud vilka fina smycken :)

Är jätteintresserad av ""Hemligt meddelande", halsband med Livets Träd och månsten. Om du fortfarande tillverkar dessa snälla kontakta mig snarast då jag gifter mig i maj och dessa hade varit underbara gåvor till mina tärnor och min mamma

Svar: Hej!
Om jag bara kan få tag på materialet så kan jag självklart tillverka dessa! Annars kan vi säkert få till något liknande. Mejla mig på [email protected] så kan vi prata vidare!

Jenny
Jenny

2016-02-18 @ 12:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Observera att du inte kan göra beställningar i kommentarsfältet!

Trackback
RSS 2.0