Bröllopsarmband

Tidigare i sommar fick jag en mycket speciell beställning på ett armband som skulle bäras av bruden på ett bröllop. I armbandet fanns datumet för den stora dagen, brudparets initaler, en - givetvis - blå ängel samt en bricka för en person som inte kunde närvara vid bröllopet, med texten 'In Animo' (ungefär 'i hjärtat').
 
   
 
 
Nu har jag fått se det färdiga resultatet och till min stora glädje har fotografen Sandra Kantojärvi även låtit mig använda hennes bilder för att visa hur armbandet såg ut "in action":
 
      
 
      
 

© Sandra Kantojärvi

 
(samtliga bilder är klickbara)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så himla fint!

2013-08-21 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Observera att du inte kan göra beställningar i kommentarsfältet!

Trackback
RSS 2.0