Omdömen från kunder

Här kan du läsa omdömen från tidigare kunder.
Har du beställt av mig, lämna gärna ett omdöme i kommentarsfältet eller via e-post [email protected]. Din åsikt är viktig!


Annika: "Jag blev jättenöjd med halsbandet som min mamma ska få i julklapp. Det var underbart fint och jag kommer även att beställa halsband till mina 2 döttrar när dom fyller år samt ett till mig själv för jag tyckte det var så fint. :-) Tycker samarbetet har funkar bra, du har lyssnar på mina önskningar och försökt göra så bra som du kan. När jag sedan inte vetat hur jag vill ha det har du kommit på tips, som underlättat."


Lisen: "Tack för oerhört vackra och välgjorda smycken! Underbart!"


Linda: "Är så glad över mitt vackra och välgjorda halsband och många jag känner vill oxå beställa. Kan beskriva mitt halsband med tre ord:vackert, billigt, personligt.Sen är du en mycket trevlig person som kommer med förslag...Tusen tack!!!"


Anita: "Tack så mycket, nu har jag fått smyckena. Jag är nöjd. Har varit ett bra samarbete och fått mycket info, det är jätte bra. Att man kan vara med och påverka är roligt och annorlunda. Jag kommer nog att köpa fler, för det är en bra present att ge bort."


Jessica: "Jag är så otroligt nöjd! Du har gjort två fantastiskt vacka smycken till mig och min lillasyster och jag är så tacksam för all tid och energi du lagt ner. Du fick mig att känna att mina smycken var speciella och viktiga. Tusen tack!"


Mia: "Jag beställde ett fantastiskt fint halsband! Jag kommer garanterat att beställa fler smycken av dig framöver!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Är så glad över mitt vackra och välgjorda halsband och många jag känner vill oxå beställa. Kan beskriva mitt halsband med tre ord:vackert, billigt, personligt.Sen är du en mycket trevlig person som kommer med förslag...Tusen tack!!!

2011-12-13 @ 22:11:21
Postat av: Jenny

Tack själv Linda!

2011-12-14 @ 09:34:02
URL: http://smyckenmedomtanke.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är så otroligt nöjd! Du har gjort två fantastiskt vacka smycken till mig och min lillasyster och jag är så tacksam för all tid och energi du lagt ner. Du fick mig att känna att mina smycken var speciella och viktiga. Tusen tack!

2011-12-16 @ 19:49:45
Postat av: Jenny

Tack själv Jessica!

2011-12-20 @ 21:22:55
URL: http://smyckenmedomtanke.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag beställde ett fantastiskt fint halsband! Jag kommer garanterat att beställa fler smycken av dig framöver!

2012-01-04 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Observera att du inte kan göra beställningar i kommentarsfältet!

Trackback
RSS 2.0