Yogainspirerade smycken

"Simplicity"

Armband för hjärtchakrat/Anahata (rosenkvarts och grön aventurin).

Armband "Lotus" med rosenkvarts.
 
Armband "Om/Aum" med månsten.

Chakraarmband i halvädelsten
(karneol, röd aventurin, citrin, grön aventurin, sodalit, ametist, bergkristall).

Dubbelsidigt påminnelsearmband för t ex meditation
(snurra på brickan vid in- och utandning).
 

"Little Black Stack"; Inhale/Exhale, Chakra, Om/Aum månsten, Lotus rosenkvarts.

"Little Black Stack"; Inhale/Exhale, Chakra, Om/Aum månsten, Lotus rosenkvarts.
 
 
 
OBS: Beställningar tas endast emot via e-post ([email protected]).

Kommentarer
Postat av: Nikki

Väldigt fina! Vad kostar armbanden?

Svar: Hej och tack!
Det översta armbandet för Hjärtchakrat är skapat unikt för en kund och finns tyvärr inte att köpa i detta utförande. Däremot kan jag naturligtvis göra något liknande. Priset beror då på vilka stenar du vill ha så det är svårt att säga exakt, men ett liknande skulle kosta ungefär 300 kr.

När det gäller "Little Black Stack" kan jag göra "Inhale/Exhale" och Chakraarmbandet som på bilderna (förutom att halvädelstenarna förstås kan skifta en aning i nyanser). Till armbanden med månsten respektive rosenkvarts kan jag tyvärr inte få tag i exakt likadana berlocker längre (Om och Lotus), men jag kan visa möjliga alternativ om du vill, eller om du vet nåt speciellt du skulle vilja ha. Det går ju också att göra dem utan berlocker.

Priser:
- Inhale/Exhale: 110 kr
- Chakra i halvädelsten (utvalda för att passa de olika chakrana): 200 kr
- Månsten resp. rosenkvarts utan berlocker (dvs bara svarta pärlor och några månsten/rosenkvarts som accent): 80 kr/st. För eventuella berlocker tillkommer c:a 20 kr/st. Jag har även andra halvädelstenar, om det skulle finnas någon/några som tilltalar dig mer än månsten och rosenkvarts (t ex om du vill att de ska ha en speciell egenskap eller styrka).

15 kr i frakt/förpackning tillkommer (oavsett hur mycket en beställer).

Hör gärna av dig till min mejl [email protected] om du är intresserad av att beställa något! Som jag skrev gör jag alla smycken på beställning och kan därför anpassa dem helt efter kunden. :-)
Jenny

2014-12-07 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Observera att du inte kan göra beställningar i kommentarsfältet!

Trackback
RSS 2.0